Feridun Kadroyu kaLabaLıkLaştırmış...

Feridun Düzağaç Hakkında Sorulan Sorular, Bilgiler, Bildiriler, Konser Duyuruları, Biyografi, şarkı sözleri, albümler, incelemeler.. Feridun Düzağaç Biyografi! - Feridun Düzağaç Şarkı Sözleri!
bigmerLin

Feridun Kadroyu kaLabaLıkLaştırmış...

Mesaj gönderen bigmerLin »

Selam arkadaşlar...
Bir devam fiLmi / siyah beyaz türkçe dublaj'ın ilk konserini izleme fırsatı bulan talihlilerden biriyim.. Sahnede ve feridun'da bir takım değişiklikler gördüm ve bunları sizinle paylaşmak istedim...
Grupta bir takım değişiklikler var.. Taner, Mert, Oya , (kemancı abLanın adını biLmiyorum) :oops: , (Ata askerde olduğu için onun yerine keyboard'da bi abi vardı) eski kadro aynı.. Yeni olarak, Taner KELEŞ'in yanında arkada klasik gitar ve trompet çalan abiler vardı.. Açıkçası albümü dinledikten sonra arkadaşlarımla konuşurken de söylemiştim; sound biraz farklı olmuş, kadroyu biraz genişletmesi lazım gibi geliyo bana diye.. ve öyle de olmuş.. ama inanın o kadar güzel olmuş ki.. Hele trompetçi... Mükemmeldi... Beni unutma'da ve de cumartesi'de adam resmen şov yaptı.. Çok güzel oLmuş.. AkLımda hep bir soru vardı, eski kadroya alıştıktan sonra, onları benimsedikten sonra sahnede yeni birilerini görürsem acaba yadırgarmıyım? diye ama inanın yadırgamak ne keLime.. :) Çok uyumLu oLmuşLar.. :) Ne de oLsa Feridun'a her şey yakışıyo dimi? :wink: sizce??
scalon
Görevli
Görevli
Mesajlar: 509
Kayıt: Çarşamba, Eylül 15, 2004 14:58
İsim: güLşah
Konum: İstanbul

Mesaj gönderen scalon »

yeni melek'teydim..
tahminlerimden çok daha kalabalıktı.. ama biraz boş bi kalabalıktı.. poster çalarım diye düşünmüştüm ama herkes benden erken davranmış =) hiç kalmamıştı..

konserin başlarında eski albümlerden parçalar isteyenler olunca "bu, yeni albümün tanıtım konseri, eski parçaları istediğinizde biraz kalbim kırılıyor" dedi.. alev alevciler yine oradaydılar =(

hoş bir sürpriz oldu, benim için çok hoş bir yeri olan "ebruli" parçasını seslendirdi Feridun Düzağaç... çok fazlaca şaşırmakla beraber bir o kadar da sevindim.. deli'den hemen önce yine "deli" anafikirli başka bir parça seslendirdi ama o parçayı ilk defa duydum.. kim söylüyor veya kimin parçası bilmiyorum.. mazeretim var ve estarabim yine repertuardaydı zaten =) yeni albümün tüm parçaları da... eskilerden de nadas, cumartesi, buralardan gitme, boş ders şarkısı, alev alev, fd, düşler sokağı, yalan, aşkın e hali, dipteyim sondayım depresyondayım, yalnızlığım sana emanet, lavinya'yı söyledi..

"yeni albümdeki parçalarla ilgili o güzel, bu güzel gibi tepkiler alıyorum ama benim kendi adıma, vay be amma da yazmışım dediğim iki parça var ve bunların adı hiç geçmiyor bana gelen o tepkilerde. bu anlamda sizlerle ortak bi frekans tutturamadık malesef" dedi. o parçalar da "aşk çok uzak" ve "bir gün ölürsem"miş..

şarkı aralarında Tuya'ya laf atmayı ihmal etmedi "tuya nazz, el salla!" =)) düşler sokağında tuya da "badi parmağı havada" şarkıya eşlik etti... maşallah.. çok şekerdi.. =)

orkestra çok iyiydi.. özellikle yeni katılan trompet çok hoş olmuş... çok ayrı bir tat katmış parçalara..

netice; özlemişim çok.. güzeldi.. özeldi.. :wink: iyi ki ertelenmiş bu konser.. gidemeseydim yazık olurdu..
Kullanıcı avatarı
emrepark
Takımdan
Takımdan
Mesajlar: 481
Kayıt: Cumartesi, Nisan 23, 2005 19:19
Konum: Eskişehir

Mesaj gönderen emrepark »

bu albümdeki soundun genişliği kadroya da yansımış dediğiniz gibi,feridun abinin orkestrası bir senfoni orkestrası olma yolunda ilerliyor sanırım,e böyle büyük bir sanatçıya da böyle bi orkestra yakışır di mi?
hseven359
Üye
Üye
Mesajlar: 278
Kayıt: Salı, Ekim 26, 2004 14:32
İsim: ali
Konum: Manisa

Mesaj gönderen hseven359 »

ebruli yi nasıl söyledi scalon? o şarkıyı ben de çok severimde...zaten Fd de bir Ezginün Günlüğü fanı..Yani bizim de fanımızın fanı oluyor galiba..
scalon
Görevli
Görevli
Mesajlar: 509
Kayıt: Çarşamba, Eylül 15, 2004 14:58
İsim: güLşah
Konum: İstanbul

Mesaj gönderen scalon »

ben kendi adıma çok beğendim ebruli'yi yorumlamasını. çok başarılıydı bence. çok da yakışmıştı Feridun Düzağaç'a bu parça...
fdselinfd

Mesaj gönderen fdselinfd »

evet ebruli parçası çok harikaydı çok güzel yorumladı konser harikaydı trompet ve keyboard daki arkadaşlar süperdi ben birde feridun un matrıx ceketine takıldım çok yakşmıştı =)) o gün çok neşeliydi herkes şarkılara eşlik etti eski ve yenilere çok mutluydu bu durumdan gerçek dinleyenleri oradaydı diyebilirim arada istekler oldu yine:(( bi tek bu kötüydü onun dışında sorunsuz du kusursuzdu çok güzeldi gerçekten özlemişiz onu gördüğüm an titremeye başladım heyecandan benim için çok güzel bi geceydi 8)
bigmerLin

Mesaj gönderen bigmerLin »

Benim de uzun zamandan beri Feridun'un söylemesini istediğim bir şarkıydı bu.. :) Ve zamanlaması da mükemmeldi... Belki onu tek olarak duysam bu kadar sewinmezdim.. :) Tşk Feridun.. Çok güzeLdi... :)
bozcaadali
Üye
Üye
Mesajlar: 479
Kayıt: Pazar, Kasım 13, 2005 01:56
İsim: Özlem
Konum: Yalova

Mesaj gönderen bozcaadali »

Şu istek şarkı için bağıranlara sinir oldum ve bağırmadım sadece bekledim bütün aklımdan geçen şarkıları o an söyledi ya harikaydı hele içimden şehirler geçiyor...Ya bi de detone diyenler vardı ya keşke o gece orda olsalardı hiç detone diil di.Ama bir yerde şarkı sözleri uçtu nasıl güldü bende koptum orda :lol: çok şekerdi ya Feridunum ya bitane :wink:
RUDER1
Üye
Üye
Mesajlar: 128
Kayıt: Salı, Ocak 10, 2006 21:52
İsim: rüya
Konum: İstanbul

Mesaj gönderen RUDER1 »

genelde feridun 'un üniv.konserlerinde çok fazla parçalara eşlik edilmediğini gördüm. diğer konserlerde bostancı, yedikule,yenimelek,hisar gelende gerçekten hayranı olanlar gelince nerdeyse her şarkıya eşlik ediliyor.yeni melekte süperdi , çok neşeliydi.ama taner keleşe diğer konserlerine oranla sanki biraz mesafeli durdu gibi geldi bana.
en güzel yanı nerdeyse 3 saat sürmesiydi .ayaklarım ağırsada herşeye değdi doğrusu.
ankaradaki konserinede gitmek çok isterdim,bakalım kısmetttt