Resimler

Feridun Düzağaç Hakkında Sorulan Sorular, Bilgiler, Bildiriler, Konser Duyuruları, Biyografi, şarkı sözleri, albümler, incelemeler.. Feridun Düzağaç Biyografi! - Feridun Düzağaç Şarkı Sözleri!
serseri

Mesaj gönderen serseri »

:lol: :lol:
buralarsoguk

Mesaj gönderen buralarsoguk »

ya sen ne soyluyorsun bu olay tum ulkede ses salmis baska sitelerde de soruyorlar orada kim oldugunu okudum vallahi biliyorum :lol:
Kullanıcı avatarı
Bugfixed
Site Admin
Site Admin
Mesajlar: 2607
Kayıt: Cuma, Haziran 21, 2002 11:11
İsim: Murat
Konum: Giresun
Yaş: 43

Mesaj gönderen Bugfixed »

biliyorum 4 sitede tartışıyorlar bu konuyu. kaldırcam zaten resimi. :(
buralarsoguk

Mesaj gönderen buralarsoguk »

bos ver ya bence guzel dokunma kalsin :wink:
Kullanıcı avatarı
Bugfixed
Site Admin
Site Admin
Mesajlar: 2607
Kayıt: Cuma, Haziran 21, 2002 11:11
İsim: Murat
Konum: Giresun
Yaş: 43

Mesaj gönderen Bugfixed »

benmi yanlış görüyorum hepsi açılıyor. :(
Kullanıcı avatarı
Bugfixed
Site Admin
Site Admin
Mesajlar: 2607
Kayıt: Cuma, Haziran 21, 2002 11:11
İsim: Murat
Konum: Giresun
Yaş: 43

Mesaj gönderen Bugfixed »

buralarsoguk yazdı:bos ver ya bence guzel dokunma kalsin :wink:
hiç tartışılacak bişi olmadığından burası hariç 6 sitede daha açılıştaki resim tartışılıyor ama.
buralarsoguk

Mesaj gönderen buralarsoguk »

ya iyi olur yarin sabah ana haberede cikarsin :lol:
Kullanıcı avatarı
Bugfixed
Site Admin
Site Admin
Mesajlar: 2607
Kayıt: Cuma, Haziran 21, 2002 11:11
İsim: Murat
Konum: Giresun
Yaş: 43

Mesaj gönderen Bugfixed »

bu neşeyi nerden buluyorsun sen sevinç ? :) bize de öğret.
nova

Mesaj gönderen nova »

bizede "hatırlat"...
buralarsoguk

Mesaj gönderen buralarsoguk »

iste bu siteye gelince hem neseyi hemde siniri yakaliyorum galiba tiryaki olmusum 4 gun felandi bas vurmuyordum sabirsizlikdan ellerim titriyordu
Kullanıcı avatarı
Bugfixed
Site Admin
Site Admin
Mesajlar: 2607
Kayıt: Cuma, Haziran 21, 2002 11:11
İsim: Murat
Konum: Giresun
Yaş: 43

Mesaj gönderen Bugfixed »

arkadaşlar galeri de bir sorun var en kısa zamanda gidermeye çalışacağım haberiniz olsun diye yazıyorum yani problem o bölümde var.
fedeizm

Mesaj gönderen fedeizm »

çok net bir F.D. resmi yükledim. E-Kart sayfasında oldukça koyu görünüyor ama çağırdığınızda ne kadar net olduğunu göreceksiniz. F.D. ismi ve yeni yazıyor yanında. sevgiyle sunuyorum :)
buralarsoguk

Mesaj gönderen buralarsoguk »

simdi fd nin haci kagitciyla bir resimini ekliyorum su resim yuzunden neler basima gelmediki
buralarsoguk

Mesaj gönderen buralarsoguk »

yukarida bir yanlislik olmus eyer su degistirmek olurdu problem olmazdi
buralarsoguk

Mesaj gönderen buralarsoguk »

delirecem resimlerim bir turlu eklenmiyor kucutmek zorunda kaliyorum oylesine bile olmuyor bulamadik felan yaziyor