UNUTABİLMEK KOLAYMI ARKADAŞLAR?

Derinden Panolarıdır. Lütfen Şiir Yazmayınız.
tarikbolat

UNUTABİLMEK KOLAYMI ARKADAŞLAR?

Mesaj gönderen tarikbolat »

MRB ARKADAŞLAR BANA YARDIMCI OLURMUSUNUZ KONU HAKKINDA YA NASIL OLUR YA KOLAY BİRŞEYMİ UNUTMAK UNUTAMADIM UNUTAMADIM ALLAH KAHRETSİN SEVEN İNSAN NASIL UNUTUR :oops: :( SENDE GİT LAVİNYA SENDE
tarikbolat

Mesaj gönderen tarikbolat »

MRB ARKADAŞLAR KONU HAKKINDA BANA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM UNUTMAK KOLAYMI SEVEN İNSAN NASIL UNUTUR BİR ÖMÜR VERDİKTEN SONRA
Misafir

Mesaj gönderen Misafir »

Dostum,unutmak istediğin belli bir erken enkazı ama sana tavsiyem şu olurdu:işleri zamana bırak.aşk dahi baki değildir zamanın karşısında.ben senin durumundayken geçen sene_benim tavsiye isteyecek biride yoktu_şarkılar dinledim, baştan sona hüzünler ve hakaretler taşıyan şiirler yazdım ve bol bol sahile inerek düşündüm.sanada bunları tavsiye ederim. ama yineleyeyimki unutmak istediğini yer, cinsiyetini yücelt ve işleri zamana bırak. ama sakın ha yeniden deme.sakın! :!: :!: :!: :!:
tarikbolat

Mesaj gönderen tarikbolat »

MRB MAVİ TEŞEKKÜR EDERİM AMA ONU UNUTMAYA ÇALIŞMAK ÇOK YIPRATIYOR KESİNLİKLE DEMEM KENDİ GİTTİ KENDİ DÖNENE KADAR BEKLERİM ELBET BİTGÜN GERİ DÖNER DİYE BEKLERİM NE YAPILIM SEVİYORUZ :oops:
Misafir

Mesaj gönderen Misafir »

selam.. ben ebru..
bende unutamayanlardanım..bazen buna değer mi diye düşünüyorum...sonrada benim sevgim herşeye değer diyorum...tek bildiğim onu çok seviyorum ben...
keşke yeniden beni sevsen..herşey en baştan başlasa...ama olmuyor...
Kullanıcı avatarı
Bugfixed
Site Admin
Site Admin
Mesajlar: 2607
Kayıt: Cuma, Haziran 21, 2002 11:11
İsim: Murat
Konum: Giresun
Yaş: 43

Mesaj gönderen Bugfixed »

Aşağıdaki dizeler anlatıyor:
Beklediklerim kalır uçan uçurumlardaa hiç bilemem anlayamam anlatamam içimde kanımı emen kahırlar var ne gizlenirim ne kabarırım aşkın ile yanar oılurum tükenmek değildir yoran beni aldanmaktır belam hiç kolay değil...
Beklediklerim kalır uçan uçurumlarda..
.Terazinin Hüznü.
Kullanıcı avatarı
Bugfixed
Site Admin
Site Admin
Mesajlar: 2607
Kayıt: Cuma, Haziran 21, 2002 11:11
İsim: Murat
Konum: Giresun
Yaş: 43

Mesaj gönderen Bugfixed »

Ama insan kendini kandırmasını bilmeli ... :roll:
Beklediklerim kalır uçan uçurumlarda..
.Terazinin Hüznü.
ebruli

Mesaj gönderen ebruli »

istersen kendine ugrascak bir seyler bul yani onu hatirlayacak zamanin olmasin bilmem belki ise yarar
aylin

Mesaj gönderen aylin »

slm arkadaşlar
yaa feridun duzagacın eski bataristti vedat hakkında bilgisi olan var mı?
Joan

Mesaj gönderen Joan »

Hani klasik bir dize vardır..Sevdiğini rahat bırak gitsin..Dönerse senindir, dönmezse zaten hiç senin olmamıştır..Klasik ama doğru..Fakaaaaatt..hayatını da beklemekle de geçirme...dönmüyosa zaten bitmiştir..Hayat devam ediyor.. :wink:
MaSaL_AnGeL

Mesaj gönderen MaSaL_AnGeL »

Ya bırak allahını seversen joan, bıraktığın insan sana ne zaman dönerki. Hem zaten biten bişeyin geri dönüşü olmamalı zannımca. Valla ne kadar dönüş yaparsan o kadar üzülür, o kadar acı çekersin. O yüzden salla joancım salla..
Misafir

Mesaj gönderen Misafir »

Merhaba tarikbolat ,onu untmaya çalışmak beni yıpratıyor diyorsun.!ben sana onu düz unutmaya çalış demiyorum bilakis bol bol onu yererek kendini hayallerinde ondan soğutarak yani onu unutmayarak unutmanı söylüyorum.inan bi gün miden bulanmaya başlıcak o bakışları gittiği yerden uzak olanı düşündüğün zaman .ama ben buynları derken senin ayrılmanızdaki suçsuz,masum kişi olarak düşünerek diyorum.ama eğer içini pişmanlık ateşi kavuruyorsa zaten ondan soğuyamazsın ve keşke ler içinde boğulursun.ama yinede insan kendi yalanlarına inanmasını bilmeli.sana bi kitap tavsiye ediyim.bu kitabı lütfen oku.kitabın adı'' böyle buyurdu zerdüşt''/''also suprach zarathustra.''nietzsche'nin yazdığı ağır bir felsefi kitap. bu kitabı özümsemeyi başarırsan iradeni ellerine alabilirsin.çözüm yollarım biraz garip geldiyse bi şey diyemem ama bence bi dene. :)
scalon
Görevli
Görevli
Mesajlar: 509
Kayıt: Çarşamba, Eylül 15, 2004 14:58
İsim: güLşah
Konum: İstanbul

Mesaj gönderen scalon »

arkadaşlar, eskiden yeni olmaz! ben bunu bilir bunu söylerim... tecrübeyle de sabittir... :wink:
tarikbolat

Mesaj gönderen tarikbolat »

MRB MAVİ TAVSİYEN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM EN YAKIN ZAMANDA BANA ÖNERDİĞİN O GÜZEL KİTABI ALIP OKUYACAGIM VE UMARIM ETKİLİ OLUR KURUYAN AĞAÇ ELBET BİRGÜN YEŞERİR
Misafir

Mesaj gönderen Misafir »

inşallah.o kitabın özelliği anlaşılabildiği takdirde insana biraz irade kazandırması. yada insanın kendi iradesinin farkına varmasını sağlaması.kitabı alırsan soğuyabilrsin ama hemen okumayı bırakma.sıkıla sıkıla bitir.zira nietzsche de bir sevgili kurbanı ve bunu kitaptaki bazı aforizmalarında çok güzel irdeliyor.........umarım cevaplarımla seni bıktırmıyorumdur ama napiyim bana benzer birini görünce karşımda dayanamıyorum......