RADİKAL

Feridun Düzağaç Hakkında Sorulan Sorular, Bilgiler, Bildiriler, Konser Duyuruları, Biyografi, şarkı sözleri, albümler, incelemeler.. Feridun Düzağaç Biyografi! - Feridun Düzağaç Şarkı Sözleri!
ecem
Üye
Üye
Mesajlar: 264
Kayıt: Pazar, Eylül 18, 2005 21:07
Konum: Kayseri

Mesaj gönderen ecem »

ben her yazısını okududuğumda bi kere daha hayran kalıyorum ona
anlamak için bazı yerlerini iki kez okumam gerekiyo :oops: ,ööle bi adam işte yaaaa işte böle :arrow: 8)
:) :) :)
canım benim o ya
fdselinfd

Mesaj gönderen fdselinfd »

bende aynı şeyi yapıyorum anlamak için bi kaç kere okuyabiliyorum şarkılarıda aynı şekilde bi kerede sindirilip tüketilebilecek bi sanatçı olmadığı için seviyoruz zaten onu :wink:
Bozcaada

Mesaj gönderen Bozcaada »

Arkadaşlar size bir haberim var dün feridun abiyle görüştüm.
Köşe yazılarını takip eden arkadaşlar için:
bazı sportif kulüplerin internet sitelerinde kendisine karşı çok ağır suçlamalarda bulunulmuş. Taraftarlar protesto etmişler internette. Bu yüzden kendisi gazeteye istifasını vermiş fakat kabul istifası kabul edilmemiş.
Yazılara devam edip etmeyeceğini önümüzdeki cumartesi'den itibaren görüceğimizi sanıyorum. Ben kendisine devam etmesi için rica ettim. Bizim onu okurken çok keyif aldığımızı söyledim. Umarım yazılarına devam eder...
Yeni albümünü sizin adınıza da tebrik ettim :wink:
Emrah ATAOL Bozcaada
burrrcu
Üye
Üye
Mesajlar: 173
Kayıt: Pazartesi, Ekim 24, 2005 23:09
İsim: Burcu
Konum: Çanakkale

Mesaj gönderen burrrcu »

ben takip ediyorum yazıları.biriktiiriyorm.futboldan pek anlamam ama feridun yazılarıyla onu da ilgi çekici hale getirdi.annem bile okuyordu feridunun yazılarını.bende bu işi bırakmamasını isterim ama kendisi bilir
bejna

radikal adam

Mesaj gönderen bejna »

uzun süredir takip edemiyordum gazeteleri falan (sınavlar).....şimdi başlığı görünce arşivden buldum okumdum ve spora bir kez daha lanet ettim.....üstadı bile kışkırtmayı başarmış ne güçlü bi silah bu spor ya ....bence yazmayı bıraksa iyi olur yoksa bi daha eski eserlerden göremeyiz....
hazan
Kıdemli üye
Kıdemli üye
Mesajlar: 1044
Kayıt: Salı, Kasım 8, 2005 21:46
İsim: Mehtap
Konum: Ankara

fd radikalde

Mesaj gönderen hazan »

ben hiç radikaldeki yazılarını okumadım ,pekte ilgilenmedim işin açıkcası. çünkü bana gitar çalma merakı uyandıran ve zaman zaman eşlik etmekten keyif aldığım bi müzik adamı gib geliyor fd. ben öyele seviyorum özel biri benim hayatımda. ama başka işlerlede ilgilenmesine yorum yapma hakkım yok diye düşünüyorum çünkü oda bi birey. müziğin tadını çıkartın sevmek yargılama hakkı tanımaz!!!!
Bozcaada

Mesaj gönderen Bozcaada »

Bu gün yazdı yine çok mutluyum ama bazı taraftarların onu bu şekilde karalaması benim içimi acıttı Kınıyorum onları... :evil:
aysemor

Mesaj gönderen aysemor »

ya bu kadar ağır laflar edilmez ama... futbolu niye bu kadar kirletiyorlar insanlar birbirlerine taş atarak... adam madem spor yazarı, elbet yazacak iyi-kötü şeyleri kendince...
Allah aşkına girin bir fenerbahçenin forumlarına, okuyun ne boş şeyler yazmışlar...
cidden cevap vermeye değmez, Feridun abi fenerli olup da beşkitaş aleyhine yazılar yazsa (ki bu "aleyh" bir tüy hafifliğinde olur) eminim daha farklı davranırlar...
kısacası umarım Feridun abi yazılanları ciddiye almaz, almamalı da...

futbol bu olmamalı yaa :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
esin0917

Mesaj gönderen esin0917 »

bende Feridun abinin yazısını okudum ve açıkçası ilk okuduğumda çok üzüldüm çünkü Fenerbahçeliyim ve Feridun abiyi çok seviyorum ve onun tüm albümlerini alan biriyim. Forumlarda yazılanlarında büyük çoğunluğunu takip ettim evet çok saçma sapan şeyler yazılmış bunu bende kabul ediyorum ama Türkiye de futbol insanların en zayıf noktası haline geldi ve Feridun abinin yazısının bazı yerlerinden dolayı özellikle büyük tepki var ve okuyanlar bir daha dinlemeyiz hatta kendilerinde Feridun Abinin cdsi olanlar cdlerini bile attıklarını söylüyorlar ben atmadım atmam da zaten hala dinliyorum ve severek dinlemeye de devam edecem . Bir Fenerbahçeli olarak renkdaşlarımın neden tepki gösterdiklerini anlatmaya çalıştım şimdi bana da burada kızanlar sinirlenenler çıkabilir ama madem Feridun abinin yazdıkları için sadece bir eleştiri diyorsunuz bende renkdaşlarımın neden Feridun abiyi eleştirdiklerini anlatmaya çalıştım. Umarım bir daha böyle bir olay yüzünden yazmak zorunda kalmam çünkü Feridun Abiyi çok seviyorum ve her zaman da severek dinleyecem
ecem
Üye
Üye
Mesajlar: 264
Kayıt: Pazar, Eylül 18, 2005 21:07
Konum: Kayseri

Mesaj gönderen ecem »

o albümleri bu yüzden atanlara feridunun baştan ihticaı yok merak etmeyin,hatta iyiki atmışlar,feridun dinliyorum die geçinnen bikaç ....... aradan çıkmışş
Bozcaada

Mesaj gönderen Bozcaada »

ecem yazdı:o albümleri bu yüzden atanlara feridunun baştan ihticaı yok merak etmeyin,hatta iyiki atmışlar,feridun dinliyorum die geçinnen bikaç ....... aradan çıkmışş
Sölemek isteyip de söyleyemediğim hislerime tercüman oldun...
Harikasın dostum... :P
melissa
Üye
Üye
Mesajlar: 311
Kayıt: Pazar, Aralık 11, 2005 00:37
Konum: Ankara

Mesaj gönderen melissa »

esin0917 yazdı:bende Feridun abinin yazısını okudum ve açıkçası ilk okuduğumda çok üzüldüm çünkü Fenerbahçeliyim ve Feridun abiyi çok seviyorum ve onun tüm albümlerini alan biriyim. Forumlarda yazılanlarında büyük çoğunluğunu takip ettim evet çok saçma sapan şeyler yazılmış bunu bende kabul ediyorum ama Türkiye de futbol insanların en zayıf noktası haline geldi ve Feridun abinin yazısının bazı yerlerinden dolayı özellikle büyük tepki var ve okuyanlar bir daha dinlemeyiz hatta kendilerinde Feridun Abinin cdsi olanlar cdlerini bile attıklarını söylüyorlar ben atmadım atmam da zaten hala dinliyorum ve severek dinlemeye de devam edecem . Bir Fenerbahçeli olarak renkdaşlarımın neden tepki gösterdiklerini anlatmaya çalıştım şimdi bana da burada kızanlar sinirlenenler çıkabilir ama madem Feridun abinin yazdıkları için sadece bir eleştiri diyorsunuz bende renkdaşlarımın neden Feridun abiyi eleştirdiklerini anlatmaya çalıştım. Umarım bir daha böyle bir olay yüzünden yazmak zorunda kalmam çünkü Feridun Abiyi çok seviyorum ve her zaman da severek dinleyecem
ben de fanatik fenerliyim ama o benim özelimdir kimsenin beni onla yargılayamayacağı gibi ben de kimseyi yargılayamam...!
hseven359
Üye
Üye
Mesajlar: 278
Kayıt: Salı, Ekim 26, 2004 14:32
İsim: ali
Konum: Manisa

Mesaj gönderen hseven359 »

evet arkadaşlar yazılarını beğenir veya beğenmezsiniz..beğenmiyorsan okumazsın adamın yazılarını olur biter...ama yazılarını beğenmedin diye şarkılarını da dinlemeyi bırakmak hatta ondan nefret etmek hiç hoş değil... mesela ben uzun zamandır yazılarını takip etmiyorum ama şarkılarını hergün dinliyorum.
mesela, şimdi ben "melissa,sen fenerliymişsin..ama ben cimbomluyum..geçen gün senden özür dilemiştim,özrümü geri alıyorum desem olur mu?ikisi de bambaşka konular..biri fd ile ilgili diğeri ise futbol takımı ile ilgili bir konu..artık onunla muhattap olmam olur biter.'' :lol:
C-BerK

Mesaj gönderen C-BerK »

galatasaraylıyım ama fd nin beşiktaş aşkı ve spor olaylarına getirdiği farklı anlayış,yorumlama hoşuma gidiyor.
Kullanıcı avatarı
Bugfixed
Site Admin
Site Admin
Mesajlar: 2607
Kayıt: Cuma, Haziran 21, 2002 11:11
İsim: Murat
Konum: Giresun
Yaş: 43

Mesaj gönderen Bugfixed »

İsteyen istediği takımı tutar isteyen o yazıları okur isteyen okumaz.

Topic Closed
Beklediklerim kalır uçan uçurumlarda..
.Terazinin Hüznü.