SENİ SEVİYORUM DE...

Derinden Panolarıdır. Lütfen Şiir Yazmayınız.
FederaL

Mesaj gönderen FederaL »

DEMİYORUM
ÇÜNKÜ BİRİNE SENİ SEVİYORUM DEMEM İCİN ONA SIKILAN KURSUNUN ÖNUNE GECMEM LAZIM BUDA SADECE HAYAT ARKADASIM İCİN GCERLİ YAZ AŞKI İCİN COCUK SEVGİSİ İCİN LİSE MAZİSİ İCİN GECERLİ DEGİL SİZ SİZ OLUN SENİ SEVİYORUM DİYORSANIZ SEVGİ KELİMESİNİN ANLAMINI BİLEREK SÖYLEYİN SEVGİ DEDİGİNİZ KUTSAL KELİME SUAN DUSTU DİLİMDEN
Misafir

Mesaj gönderen Misafir »

seni seviyorum demesem n'olur ki:HİİİİİİÇÇÇÇ önemli olan onu içinden gelerek söylemek karşındakinin isteği ile değil..
tarikbolat

Mesaj gönderen tarikbolat »

içinden gelerek söledim ne oldu hiç sonu ne hiç hep hüsran sölemiyorum abii ben artık bıktım yalanlardan seni ....... diyosun oda söylüyor eeeeee ne oldu eksik bir yerimizmi tamamlandı yok yine aynı ben yine aynı ben birtek sevgi arkadaşlar oda allah sevgisi gerisi boş ne gerek sevgi alsınlar kendilerin olsun eve götürsünler yalanlarını turşusunu kursunlar demi ya alalaala bende ne yazarmış be öf öf be sıkıldım artık yeter ya ne sevgisi bunlar hep yalan sevgi he he he he :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Misafir

Mesaj gönderen Misafir »

Merhaba federal dediğine kesinlikle katılıyorum.seviyorum derken sevgi kelimesinin içeriğine verdiğimiz anlamda çok önmli. ama ''sevgi''nin içeriği kadar sevdiğimizin içeriğide önemli.sevgi lafzını nekadar tanıyorsak onuda tanımalıyız.bizimki gerçek bir sevgi olsa dahi karşımızdaki bir insafözürlü anlayışsızsa sevgimiz bize ancak hüzün ve cinnet getirir.
Tarikbolat ,dediğngibi ALLAH sevgisi-bana göre-tüm sevgilerden daha ulvi.bi kere zaten kendisi vadediyor kendisine yaklaşana daha faza yaklaşacağını...elbette en ulvi aşk ilahi aşktır ama dünyevi aşkıda bi kenara atmayalım.çok öfkelisin ve kendini sevgi tarafından hançerlenmiş hissediyosun ve bence bu yüzden sevginin bir hiç olduğunu söylüyosun. sana böyle söyle söyleme demeyeceğim çünkü kinini dışarıya vurma hakkın.bende sevgiye böye durumlarda çok sövdüm.ve şimdi sevgili dostum ince yürekli abim,yeni bir sevgiye yelken açmak üzereyim,tabi hazırlanarak. kardeşim dualarım hep seninle.saygılar....
Kullanıcı avatarı
Bugfixed
Site Admin
Site Admin
Mesajlar: 2607
Kayıt: Cuma, Haziran 21, 2002 11:11
İsim: Murat
Konum: Giresun
Yaş: 43

CLOSED

Mesaj gönderen Bugfixed »

TOPIC CLOSED BY WEBMASTER
Beklediklerim kalır uçan uçurumlarda..
.Terazinin Hüznü.