Hayattan Beklentileriniz ?

Sizin Kürsünüz. Genel de Konu dışı başlıklar...
Kullanıcı avatarı
emrepark
Takımdan
Takımdan
Mesajlar: 481
Kayıt: Cumartesi, Nisan 23, 2005 19:19
Konum: Eskişehir

Mesaj gönderen emrepark »

wayy elif ablamız yine durdu durdu lafı gediğine oturttu :wink: çok doğru aslında fazla bişey beklememek lazım beklentilerimiz minimal olduğu sürece mutluluğa daha uzun süre sahip olabiliriz benim beklentim hayatımın geri kalan kısmında hayatın bana daha fazla gülmesi ve bu sayede daha fazla gülümseyebilmek
Bozcaada

Mesaj gönderen Bozcaada »

emrecim çok doğru söylemişsin azına sağlık dostum :wink:
Kullanıcı avatarı
emrepark
Takımdan
Takımdan
Mesajlar: 481
Kayıt: Cumartesi, Nisan 23, 2005 19:19
Konum: Eskişehir

Mesaj gönderen emrepark »

teşekkürler bozcaada,senin de yüreğine sağlık dostum :wink:
Bozcaada

Mesaj gönderen Bozcaada »

eyvallah dostum :wink:
dj_ets

Mesaj gönderen dj_ets »

selam arkadaslar yazdıklarınızı okudum ve gecekten cok dogru ..hepınız haklısınız ...benımde hayattan fazlabır beklentım yok ..sadece tek bısey ıstıyorum saglık ve huzur ...huzur olmadan bu hayat cekılmez zaten yasam zor bı de huzursuz oldugumuz zaman ıyıce cekılmez oluyor ...o yuzden tek ıstegım bıraz huzur .... :roll:
carpediem

Mesaj gönderen carpediem »

"hayat; biz gelecek için planlar yaparken başımızdan geçenlerdir"
bu yüzden hayattan bi beklentim yok! plan yapmaya da karşıyım :D
DeeP_SenSe

Mesaj gönderen DeeP_SenSe »

Bir düş adamdan mail bekliyordum,ama anladım ki gerçekten de bir düşmüş!Beklemiyorum ben kimseden hiçbir şey...Hayattan da beklemiyorum,beklesem de o kafasına göre davranıyor zaten,birşeyleri veriyor,birşeyleri götürüyor,hayatın bana nezaman ne yapacağı hiç belli olmuyor...o kurulmuş sistemine göre işliyor zaten...
desireakata

BEN ONDAN DEĞİLDE O BENDEN BEKLİYOR

Mesaj gönderen desireakata »

ben hayatdan beklentilerimi rafa kaldırdım o ise hala beklemeye devam ediyor.
kamadullah

Mesaj gönderen kamadullah »

peki Deep_sense sen düşünü kurdugun kişiye seni bu hale getirdiğine çok kızıyorsundur herhalde peki sen onu ne hale getirdiğini biliyormusun onun sende ne beklediğini biliyormusun onun düşlerinin kim üzerine kuruldugunu biliyormusun bence bilmşyormusun bilmedigin seyler içinde pek yorum yapma. bunu sölemek istedim yazdıgını okudugum zaman seni çok bencil gördüm karşındakini hiç hisstmemişsin.... önce hisset sonra yaşa daha sonra yazmaya başla...
DeeP_SenSe

Mesaj gönderen DeeP_SenSe »

...bebek ağladığında acıktığını,beslemen gerektiğini bilirsin;kapı çaldığında seni birinin beklediğini,kapıyı açman gerektiğini bilirsin.Sen konuşuyorsan ve karşındaki susuyorsa,hiç birşey beklemediğini bilirsin...Kamudullah, beni biliyor musun?Onu biliyor musun?Aramızda yaşananların içindemiydin ki bana bencil diyorsun,ne hakla?!Hissetmeyen biri varsa,ben ağlarken çekip gidendir;artık bırakmayacağına güvenemem dediğimde, 'bırakmayacağım,son kez güven' demeyendir!Sen bu yazdıklarımı gör,bakma gör,sonra düşün,düşün,düşün,düşün,anlayana kadar düşün,sonra bana yazabileceğin bişeyler kalırsa yaz,tamam mı???!!!
kamadullah

Mesaj gönderen kamadullah »

peki deep_sense yazdıklarına dikkat ettinmi hep yadıklarında hayatın içinde olan seyler yapılması gereken seyler kapı çaldıgında evdeysen mecbur acacaksın bebek agladıgnıda mamasını mecbur vereceksin bunları yapmak zorundasın bunlar tek taraflı kapıyı sen açarsın bebege sen mama yedirirsin telefona sen bakarsın suyunu kedin içersin ama aşk dediğin karşılıklı sen bişey istersin o bişey ister sen bişey yaparsın o bişey yapar dikkat et sevdiğinden ayrılırsın başka birini seversin diğerine verdiğin güveni onada veririsin yada ikisinede güvenemezsin yada güvencin boşa çıkar sakın aşkı tek taraflı düşünme tek tarflı hareket etme kaybeden sen olursun ki kaybetmişsin .. öyle değilmi...
DeeP_SenSe

Mesaj gönderen DeeP_SenSe »

haklısın karşılıklı...karşılıklı olmalı...terazinin kefeleri dengede durmayı becerebilirse...'sen konuşuyorsan ve karşındaki susuyorsa,hibir şey beklemediğini bilirsin' demiştim,GÖRMEDİN Mİ?Görmemişsin yine,bakmışsın sadece!Tek taraflı düşünmediğimi görmemişsin!Kaybetmek de karşılıklı...bana birşey yazma artık!
Kullanıcı avatarı
hakan
Takımdan
Takımdan
Mesajlar: 445
Kayıt: Salı, Eylül 7, 2004 22:49
İsim: Hakan

Mesaj gönderen hakan »

Arkadaşlar tek sorun görgü, başka bir sorun göremiyorum..........
Kullanıcı avatarı
lonely
Görevli
Görevli
Mesajlar: 926
Kayıt: Salı, Ağustos 30, 2005 10:55
İsim: Burcu
Konum: İstanbul

Mesaj gönderen lonely »

Bugün benim doğum günüm ve ben hayattan huzurumun devamlılığını istiyorum. Sağlıklıysam,işim varsa ve sevdiklerimle berabersem huzurumda var demektir. Şu an bir tek işim yok inşallah yakında o da olacak.
Sevgiler. :D

*Bugün doğan herkese nice yıllar diliyorum. Herşey gönlünüzce olsun.*
Kullanıcı avatarı
Bugfixed
Site Admin
Site Admin
Mesajlar: 2607
Kayıt: Cuma, Haziran 21, 2002 11:11
İsim: Murat
Konum: Giresun
Yaş: 43

Mesaj gönderen Bugfixed »

kutlu olsun.
Beklediklerim kalır uçan uçurumlarda..
.Terazinin Hüznü.