Uzun Uzun Feridun Düzağaç

Feridun Düzağaç Hakkında Sorulan Sorular, Bilgiler, Bildiriler, Konser Duyuruları, Biyografi, şarkı sözleri, albümler, incelemeler.. Feridun Düzağaç Biyografi! - Feridun Düzağaç Şarkı Sözleri!
ela_ela

Mesaj gönderen ela_ela »

arkadaşlar bir de en yakın konser ne zaman istanbulda?haber verirseniz sevinirim :)
Bozcaada

Mesaj gönderen Bozcaada »

Selamlar....
Feridun abim konserlere ara verdi ela_ela
kIzIlgece
Üye
Üye
Mesajlar: 135
Kayıt: Çarşamba, Ağustos 3, 2005 21:26
İsim: bilge

Mesaj gönderen kIzIlgece »

Az önce 'beyaz'ı dinlerken ağladım bu albümdeki.'Rüzgar' ve 'beyaz' bu albümde dinlediğimde içimde biriktirdiğim bütün gözyaşlarımı dışarı çıkarıyor.O yüzden bazı insanların yanında dinlemem bu şarkıları.
insatiablelover1

Mesaj gönderen insatiablelover1 »

feridun düzağaç terazi burcuymuş bilmeyenlere duyurulur.. 8)
ecem
Üye
Üye
Mesajlar: 264
Kayıt: Pazar, Eylül 18, 2005 21:07
Konum: Kayseri

Mesaj gönderen ecem »

zaten 10 ekim doğumlu olduğunu bilmeyen yok sanırım,o zaman da terazi oluyo,ben hergün gazetede kendi burcumu okurken onunkini de okuyorum mesela :lol:
ahmetarzu
Yeni Üye
Yeni Üye
Mesajlar: 5
Kayıt: Salı, Eylül 20, 2005 13:02
Konum: antakya

Mesaj gönderen ahmetarzu »

kaset çıktı mı? çıkacak mı ? ben hatay/ekinci köyünden çok haberim olmuyor:::)))
ela_ela

Mesaj gönderen ela_ela »

çıktı
Kullanıcı avatarı
lonely
Görevli
Görevli
Mesajlar: 926
Kayıt: Salı, Ağustos 30, 2005 10:55
İsim: Burcu
Konum: İstanbul

Mesaj gönderen lonely »

ela_ela yazdı:çıktı
yani :!: :?: :!: :?: :arrow: :arrow: :arrow:
ceren ece_fd

Mesaj gönderen ceren ece_fd »

ben feridun delisiyim senelerdir ve ciddi boyutlara ulaştı.o benim vazgeçilmezim.onunla gurur duyuyoru.çok güzel söz yazıyo ve gerçek bi sanatçı.onunla tanıştım ve hiç bu kadar mutlu olmamıştım.feridun beni duy:seni çok seviyorum ve şunu bil ben seninle varım sana tekrar ulaşıcam.bateristi merte de çok teşekkürler ve slmlar:)
ceren ece_fd

Mesaj gönderen ceren ece_fd »

manisaya yakın bi yerde fd nin konseri olursa bana haber verin lütfen arkadaşlarok? :)
penthesilea
Üye
Üye
Mesajlar: 47
Kayıt: Perşembe, Aralık 1, 2005 02:30
Konum: BUDAPEŞTE

Mesaj gönderen penthesilea »

buralarsoguk yazdı:ya buralar sogukude soylememis :cry:
evet niye söylemedi kibelki de ağır geldi öyle diyor ya bazı şarkıları söylemek ağır geliyor diye ama canlı performans olarak duymayı isterdim
bir de ben bu albümden 2tane aldım çünkü 2farklı kapakla çıktı :shock: :shock: :shock: :shock:
penthesilea
Üye
Üye
Mesajlar: 47
Kayıt: Perşembe, Aralık 1, 2005 02:30
Konum: BUDAPEŞTE

Re: hayır olamaz (:

Mesaj gönderen penthesilea »

superock yazdı::x son albümüm güzel ama nedense en önemli 3 parça arazii...çooook ayıppp..
1.unut beni
2.oysa ellerin
3.beni bul :(
NERDEEEE !!!!!........
Ama yinede albüm güzel olmuş....olsun bakalım yeni albüm neleri yanında getirecek ...
unut beni albümde var hatta en son şarkı
beni bul ise yok çünkü feridun düzağaç konuk olduğu albümlerde seslendirdiği şarkıları söylemekte hoşlanmıyormuş başka bir siteden duydum doğruluğu tartışılır
penthesilea
Üye
Üye
Mesajlar: 47
Kayıt: Perşembe, Aralık 1, 2005 02:30
Konum: BUDAPEŞTE

Re: ee arkadaşlar kimse bişi yazmazmı buradaa ya sizesorum o

Mesaj gönderen penthesilea »

superock yazdı:feridun düzağaçın NADAS şarkısının altında ferdun düzağaç kendimi 17 . rüzgar gülülü sanıyorken demsinin amacı nedir?klip i izleyenler cavabını bulur kolayca vede cewaplar yazılsın :)
bunu zaga da açıkladı.
dedi ki:
rüzgargülleri üretkendir ve ben de üretkenim bu yüzden kendini rüzgar gülü sanıyormuş
aslında oldukça mantıklı
penthesilea
Üye
Üye
Mesajlar: 47
Kayıt: Perşembe, Aralık 1, 2005 02:30
Konum: BUDAPEŞTE

Mesaj gönderen penthesilea »

Bozcaada yazdı:Valla ben kendimi gerçekten şanslı hissediyorum bu konuda sabah günaydın,öğlen meraba,akşam ii akşamlar feridun abi diebiliyorum kızını öpebiliyorum o tatlı şeyi.... :wink:
Dün bisikletin arkasına tuyanazı bindirmiş geziyolardı çok tatlılar yaaa!!!
Feridun Abi seni çok seviyoruuuuuummm!!!!
seni kıskanıyorum bozcaada!
feridun abiyi görmek ayrı bi mutluluk tatlışım bebiş Tuya Naz ı görmek mutluluk
keşke ben de tatlışım bebiş Tuya Naz ı görsem!
öpemesem de olur!
yeryüzündeki tüm DÜZAĞAÇ'ları seviyorum
Kullanıcı avatarı
Bugfixed
Site Admin
Site Admin
Mesajlar: 2607
Kayıt: Cuma, Haziran 21, 2002 11:11
İsim: Murat
Konum: Giresun
Yaş: 43

Mesaj gönderen Bugfixed »

penthesilea lütfen başlığa uymayan aşırı sevgi anlatımlarınızı "Kürsünüz" kategorisindeki benzer konulara yazarak yanıtlayınız.
Beklediklerim kalır uçan uçurumlarda..
.Terazinin Hüznü.