SEVGİLİ GÜNLÜK

Sizin Kürsünüz. Genel de Konu dışı başlıklar...
yaskaman

Re: SEVGİLİ GÜNLÜK

Mesaj gönderen yaskaman »

Yolda yürürken araba sesinden yanımdaki arkadaşımın sesini duyamadığım, gürültüden telefonla konuşamadığım,uyuyamadığım ya da uyusam bile dinlenemediğim,en önemlisi AĞLAYAMADIĞIM bir şehirde yaşayanlar İNSANSA...
bence ağır bi laf bu emrah. bu şehirde yaşayan herkes burada olmak istediği için bulunmuyor. ben de doğduğumdan beri buradayım. ama eskişehir'de yaşamak istiyorum. bir de burada düzenini kurduğu için yaşamak zorunda olanlar var.
en önemlisi bu şehirde de "insan"lar var.. :idea:
ponnik
Üye
Üye
Mesajlar: 639
Kayıt: Cuma, Aralık 8, 2006 16:14
İsim: Sonay
Konum: Sakarya

Re: SEVGİLİ GÜNLÜK

Mesaj gönderen ponnik »

günlük kurstayım şu an inan evimi çok özledim ve sanırım artık yalnızlık tak etti canıma arkadaşlarımı çokkkkkkkk özledim oysa yanımda arkadaşlarım sende biliyorsun ama bir o kadar da uzaklar bana!!!!
Kullanıcı avatarı
Bozcaada
Görevli
Görevli
Mesajlar: 1394
Kayıt: Pazar, Ekim 17, 2004 12:43
İsim: Emrah
Konum: İstanbul

Re: SEVGİLİ GÜNLÜK

Mesaj gönderen Bozcaada »

Yaskaman bunlar duygularım benim...

Henüz geleli 3 ay olmuşken bana ağır geldi bu şehir yoksa İstanbul'da yaşayanlara bir garezim yok...

İnsanca yaşayanlara lafımız yok zaten...

Kusurumuz affola.
yaskaman

Re: SEVGİLİ GÜNLÜK

Mesaj gönderen yaskaman »

Ne kusuru emrah. Elbette hislerini paylaşacaksın, ben de buraları, zor şartları bilen biri olarak seni çok iyi anladığımı düşünüyorum. Bu kadar alanda bunca insan yaşadıktan sonra daha ne beklersin ki?
insan dediğimiz bazı canlıların gözü dönmüş, değişik birşey olmuşlar. o kadar çoğalmışlar ki, senin de dediğin gibi bunlar insansa ben olmamaya razıyım. fikrini paylaşıyorum.. :wink:
blackpearl

Re: SEVGİLİ GÜNLÜK

Mesaj gönderen blackpearl »

Biliyorum haddimi aştım bugün günlük..Ama günden güne sessizleşmesi kendini yiyip bitirmesini seyredemezdim..Ne atıyorsa içine ve ne birikmişse orda bana yüklesin istedim..Haykırsın,bağırsın,çağırsın,nefretini kussun istedim yüzüme..Arınsın hüzünlerden ve eskisi gibi dostum olsun istedim..Biliyorum gerçekten haddimi aştım bugün çok üsüne gittim günlük..Bilerek ve isteyerek yaptım ama ben bunu..Varsın kötü bilsin varsın deli..
Kullanıcı avatarı
sinan
Admin
Admin
Mesajlar: 2187
Kayıt: Çarşamba, Eylül 29, 2004 22:30
İsim: Sinan
Konum: İstanbul

Re: SEVGİLİ GÜNLÜK

Mesaj gönderen sinan »

günlük, istanbula gitmek istiyorum. bi nefeslik boğaz havası almak istiyorum. bi avuç marmarada boğulmak istiyorum. ben rüzgarlı havaları çok seviyorum biliyosun söyle istanbula o gün lodos essin lütfen :( tatlı rüzgarım yok artık. fırtına kopsun yüreğimdeki gibi. deniz taşsın yüreğimden akan kan gibi. bişeyler olsun günlük lütfen artık bişeyler olsun :( umudum yok devam etmesi konusunda, sadece bu kadar kötü bi son olmamalıydı. bu kadar kötü olmamalıydı :(

hüzünler güzeli, mavi bırakmadın ne düşümde ne hayatımda. anlamım,mavim yok artık. yok. mutlusundur umarım :(



oyunlarım umutlarım düşlerim vardı, hepsi birden yarım kaldı
maviye boyadığım gökyüzüm vardı, kuşlarımı kimler çaldı..


sabaha karşı sana bunu yazıyorum işte günlük. iyi uykular, feridun düzağaç'tan...

Resim
~
ansızın gelecek gibisin..
ponnik
Üye
Üye
Mesajlar: 639
Kayıt: Cuma, Aralık 8, 2006 16:14
İsim: Sonay
Konum: Sakarya

Re: SEVGİLİ GÜNLÜK

Mesaj gönderen ponnik »

sevgili günlük çok karmakarışık duygular içerisindeyim bugün hiçbir derse girmedim ufff ya ben bir şeyleri çok özlüyorum ama neyi??!!!
blackpearl

Re: SEVGİLİ GÜNLÜK

Mesaj gönderen blackpearl »

Nefes alamıyorum günlük..Mecalim yok ruh gibi dolanıyorum etrafta..Gölge gibiydim bugün ama herzamankinden daha silik ve biraz daha yitik..Gün sayıyorum artık saydıkça azalması gereken günler daha uzun,daha sıkıcı,daha çekilmez hale geliyor nedense..Bişey söylemeye niyetlendiğimde bir yumru oluşuyor boğazımda yutkunuyorum..Sırtımda kırdıklarımın yükü,içimde kırılganlıklarım gidiyorum bilinmez yerlere..Gittikçe bitmek bilmiyor yollar..Nefes alamıyorum dedim ya günlük kalsın almayayım..Dedim ya gün sayıyorum günlük gün sayıyorum..
yaskaman

Re: SEVGİLİ GÜNLÜK

Mesaj gönderen yaskaman »

kötüyüm günlük.
sanane bundan..
aynı zaman dilimine sıkışmış kötü gelişmeler silsilesi yapıştı boynuma..
ardarda çekiştiriyorlar beni..
bırakmıyorum yine de kendimi..
ayakta durmam lazım..
herkesin yapması gerektiği gibi.. :arrow:
Kullanıcı avatarı
sehrikalp
Admin
Admin
Mesajlar: 786
Kayıt: Pazar, Eylül 18, 2005 22:22
İsim: Serkan
Konum: İstanbul

Re: SEVGİLİ GÜNLÜK

Mesaj gönderen sehrikalp »

Naber günlük. Az önce öyle keyifli bir adamla tanıştım ki anlatamam. Saatlerce sohbet ettik. Cemal Süreya'dan şiirler okuduk beraber. Masada sek kahveler. Boğaz'a nazır, Üsküdar'da şehr-i kalb e karşı düşlerle dolu bir gece. Aşk ne güzel şey. E bir de kar yağsa her şey tamam olacak. Hayat bazen ne kadar güzel oluyorsun. Tanıyamıyorum seni.
Kullanıcı avatarı
Bozcaada
Görevli
Görevli
Mesajlar: 1394
Kayıt: Pazar, Ekim 17, 2004 12:43
İsim: Emrah
Konum: İstanbul

Re: SEVGİLİ GÜNLÜK

Mesaj gönderen Bozcaada »

Bu gece güzeL bir gece günlük...

Keyifler daha iyi sanki müdavimlerinde...
SONBAHAR
Üye
Üye
Mesajlar: 275
Kayıt: Pazar, Haziran 4, 2006 20:06
İsim: BAHAR
Konum: Çanakkale

Re: SEVGİLİ GÜNLÜK

Mesaj gönderen SONBAHAR »

GÜZEL Bİ GECE GÜNLÜK EVET KEYİFLERİMİZ HEP İYİ OLMASI DİLEĞİYLE :wink:
Kullanıcı avatarı
sehrikalp
Admin
Admin
Mesajlar: 786
Kayıt: Pazar, Eylül 18, 2005 22:22
İsim: Serkan
Konum: İstanbul

Re: SEVGİLİ GÜNLÜK

Mesaj gönderen sehrikalp »

Bu şiirli geceden bir Cemal Süreya şiirini seninle paylaşayım günlük. Ne kadar büyük bir şairsin Cemal Abi.

AŞK
Şimdi sen kalkıp gidiyorsun. Git.
Gözlerin durur mu onlar da gidiyorlar. Gitsinler.
Oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin
Oysa Allah bilir bugün iyi uyanmıştık
Sevgiyeydi ilk açılışı gözlerimizin sırf onaydı
Bir kuş konmuş parmaklarıma uzun uzun ötmüştü
Bir sevişmek gelmiş bir daha gitmemişti
Yoktu dünlerde evvelsi günlerdeki yoksulluğumuz
Sanki hiç olmamıştı

Oysa kalbim işte şuracıkta çarpıyordu
Şurda senin gözlerindeki bakımsız mavi, güzel laflı İstanbullar
Şurda da etin çoğalıyordu dokundukça lafların dünyaların
Öyle düzeltici öyle yerine getiriciydi sevmek
Ki Karakoy köprüsüne yağmur yağarken
Bıraksalar gökyüzü kendini ikiye bölecekti
Çünkü iki kişiydik

Oysa bir bardak su yetiyordu saçlarını ıslatmaya
Bir dilim ekmeğin bir iki zeytinin başınaydı doymamız
Seni bir kere öpsem ikinin hatırı kalıyordu
İki kere öpeyim desem üçün boynu bükük
Yüzünün bitip vücudunun başladığı yerde
Memelerin vardı memelerin kahramandı sonra
Sonrası iyilik güzellik.
kemanci
Üye
Üye
Mesajlar: 422
Kayıt: Pazar, Aralık 3, 2006 02:07
İsim: yelda
Konum: İstanbul

Re: SEVGİLİ GÜNLÜK

Mesaj gönderen kemanci »

günlükkkk!!! şimdi televızyonun başından geldım!! yüxexes de canlı performansı vardı.ve yıne çoşturdu.evet ben çok aşık oldum ona yaa.yarın görücem kursta.peki ne dicem?? dün gece çoşturdun gene herkesı mı??elım ayağıma dolaşıyor zaten :( evet çok aşık oldum yaa.neden gidip de ahmete mehmete aşık olmuyosam..ne hayranları var onun..herkes penasını falan istiyor.kızlar etrafında pervane.ama işte hiçbirine bakmaması asıl hoşuma giden..ben yarın ne yapıcam günlük??derslerımız aynı saatte.ve yıne bırlıkte beklicez hocalrımızı.onu görüp de arkadas sıfatıyla konuşmak o kadar zor kii...kalbım ağzımda atıyor günlük!!belkı yarın şu resıtalde bırlıkte çalma olayını konuşuruz.bakalım ..bırlıkte çalarsak aslında benım için daha kötü olacak ama..çünkü imkansız onun benı sevmesı..çok popüler yaa çok :cry: keşke sadece benım olsaydı..offff
neyse uyumam lazım artık,sabah erkenden keman çalışacağım,
biraz kendım için,biraz resıtalde onunla çalmak için...
BuRCuUUU
Üye
Üye
Mesajlar: 76
Kayıt: Cuma, Aralık 1, 2006 02:05
Konum: Giresun

Re: SEVGİLİ GÜNLÜK

Mesaj gönderen BuRCuUUU »

canım günlüküm
uzun zamandır yazmıyorum sana dimi ama hiç nete giresim gelmiyor bu yüzden seni ihmal etmiş oluyorum
bugün benim doğum günüm :D
kübracım bana çok güzel çok emek harcadığı çok anlamlı ve bana çok koyan bir hediye göndermiş kargoya çok mutlu oldum ama ona karşı o kadar mahçubum ki :oops:
şimdi yine ödev yapıyorum bir bitmedi dimi şu ödev faslı ne yapalım öğrenci adamız işte
edoşum da mutfakta puding yapıyor bize mutfakta da bir bulaşık var ki kaç gündür kalıyor öyle geceleri ben yıkıyordum bugün yıkamadım bir gün de başkası kaldırsın buılaşıkçı başımıyım ben yaa
neyse günlüküm ben ödeve devam edeyim
iyi geceler